|
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 2562 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Karty samooceny mogą być pomocne nauczycielowi podczas wystawiania oceny za pracę uczniów. Pierwsza karta dotyczy samooceny uczniów podczas pracy w grupach. Może być też dla nauczyciela wskazówką do wprowadzenia zmian podczas kolejnych prac, bądź pomoże nauczycielowi uniknąć pewnych błędów. Druga karta to samoocena uczniów po pracy nad projektem. Nauczyciel może sam sobie ustalić kryteria poszczególnej oceny. Ocena z samooceny może być kolejną oceną za pracę nad projektem.
Imiona i nazwiska grupy:
|
1. Czy zrealizowaliście zamierzone przez waszą grupę cele? Gdybyście jeszcze raz mieli to zrobić, co zrobilibyście inaczej?
|
2. Jakie trudności napotkaliście przy realizacji projektu? Jak je rozwiązaliście?
|
3. Czy Wasz projekt spowodował jakieś zmiany na lepsze w szkole, jej otoczeniu lub w gminie? Jak myślicie – czy będą one chwilowe, czy długotrwałe?
|
4. Co jeszcze można zmienić w sprawie, którą się zajmowaliście? Co możecie zrobić wy, a co inni?
|
5. Czy praca nad realizacją projektu zmieniła Wasz stosunek do zagadnienia, którym się zajmowaliście, do osób z którymi pracowaliście, do społeczności, w której realizowałeś projekt? W jaki sposób?
|
6. Czy Wasz projekt zakończył się sukcesem? Jeśli tak/nie to dlaczego?
|
7. Co Wam się podobało/nie podobało w pracy nad projektem, jakie zmiany byście zaproponowali?
|
8. Inne uwagi
| KARTA nr II Grupa oceniana .............................................................................................................. Efekt pracy grupy ...........................................................................................................
Zakreśl kółkiem swoją ocenę
1. Jak oceniasz dobór źródeł informacji?
(b. zły) 0 1 2 3 4 5 6 (b. dobry)
2. Czy zdobyte informacje zostały samodzielnie opracowane? W jakim stopniu efekt pracy grupy jest czymś nowym?
(nic nowego) 0 1 2 3 4 5 6 (oryginalnie)
3. Czy grupa pracując przestrzegała harmonogramu? Czy pracowała zgodnie z planem? Czy wykorzystywała właściwie czas?
(zupełnie nie) 0 1 2 3 4 5 6 (zdecydowanie tak)
4. Czy wszyscy w grupie wykonywali powierzone im zadania?
TAK +1 NIE -1
5. Czy praca wymagała dużego wysiłku?
TAK +1 NIE -1
6. Kto w grupie, twoim zdaniem, włożył najwięcej pracy we wspólne wykonanie zadania?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . …..
7. Na ile oceniasz dzieło powstałe w wyniku pracy grupy?
(b. słabe) 0 1 2 3 4 5 6 (świetne)
8. Co według Ciebie można było lepiej opracować? W jaki sposób?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
9. Jakie wrażenie wywarła na Tobie prezentacja grupy?
(nudna) 0 1 2 3 4 5 6 (rewelacyjna)
10. Jak oceniasz sposób zachowania się grupy podczas realizacji całego projektu?
(b. zły) 0 1 2 3 4 5 6 (wzorowy)
mgr Agnieszka Brychcy
|
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
Zarejestruj się lub zaloguj,
aby mieć pełny dostęp do serwisu edukacyjnego.
www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - największy w Polsce katalog szkół - ponad 1 mln użytkowników miesięcznie
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|